onsdag 30 november 2011

Fantastiskt roligt!

TACK alla ni som kommit till mina & Ankis "Glöggkvällar".
Det har varit så roligt och mysigt att ni velat titta förbi i lilla boden.
Nu blir det till att gjuta mer ljus och ta fram kompisen igen (symaskinen).
Självklart är ni välkomna vilken kväll som helst ni som inte haft möjligheten att 
komma den här veckan som varit. Skicka bara ett meddelande innan så att jag är hemma.
Anki ska få koppla av några veckor i varma härliga Kenya nu 
medan vi andra tar fram snöspadarna och inväntar nästa snöfall.
Den snö som kom till advent är helt borta nu.

1 kommentar:

  1. tack själv min pysselvän...har man inte snöflingor utomhus så får man fixa det på bloggen ...fiffigt....kram på dig o vila upp dig ordetligt för nästa år så dyker jag upp igen ...:)

    SvaraRadera

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen