söndag 9 oktober 2011

I grevens tid

Vilken himla tur att vi fick in guldfiskarna igår, för i morse var det is på dammen.
Det var endast 2 grader när jag klev upp så det måste ha varit rätt kallt i natt.
Under dagen har vi fortsatt med höststädningen. Krukor har tömts, rotslagit det jag vill spara till
nästa år. Vattenslangar har snurrats ihop och lagts undan. De är inte speciellt snygga de där knallgula.
Mellan allt spring ute har jag även passat på att börja gjuta lite nya ljus. 
Jag kommer få det rätt mysigt inne i mitt lilla krypin "Gjuterian". 
Någon som har tips på andra pysselbloggar?
Hinner min Gentiana slå ut innan snön kommer?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen