fredag 11 oktober 2013

Fredagsmyset

Får hålla tillgodo med den danska versionen i fortsättningen
Det har gått 1½ vecka sedan pappas hjärtinfarkt
Nu är han hemma igen!!!
Så härligt att se honom i sin egen säng med lite rosiga kinder och humorn tillbaka. Hoppas, hoppas det håller i sej...

Jag & R har gjort höst i stugan, fått med oss en hel massa ved hem till mamma och pappa och skjutsat mini på träning.
Junior svävar som på små moln (kär på sitt vis) för han har fått en ny skotermatta. Kommer inte se röken av honom på ett tag då han håller sej i grannens garage och mekar. Det tackar vi för eftersom vi inte själva har det utrymmet. Något att sätta på önskelistan kanske över kommande projekt.

Det projekt som vi grunnat på länge är att måla om inomhus och nu har vi faktiskt kommit igång med köket.  Förra helgen målade vi, städade och fick upp ny armatur. Snyggt! Imorgon ska jag plocka in örtbuketter och hänga i min örtkrona som legat och väntat i flera år i ett undangömt skåphörn.

Nu ska jag lägga mej och njuta av sista numret av Isabellas.
Känns tråkigt att en så trevlig tidning läggs ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen