onsdag 2 januari 2013

Det som göms i snö

Hoppas ni alla haft ett underbart nyår. 

Vi kom precis hem ifrån Åre där vi tillbringat några dagar.
Det har blivit mycket mysande med fasters lilla goos, snickrande av bastu, slalomåkning för grabbarna och virkning för mej. Självklart blev det ett besök hos Kaki för inköp av lite mer garner. Ovanligt att jag lyckades "sniffa upp" att det var rea där... hi hi! Inget Åre utan besök hos Kaki eller 76 kvadrat. Tar ni er ett titt så förstår ni kanske. Helt i min smak!

Väl hemma igen kunde vi se att här hade det minsann inte snöat något dom här dagarna vi varit borta utan snarare tvärtom. Skönt! Vi behöver verkligen inte mer av den varan.

Juniors "racer" börjar tina fram.



Lite värre är det för hans kompis hoj som blivit bortglömd vid torkställningen.

1 kommentar:

  1. Så mysigt att få åka bort och få lite miljöombyte.. det blir ju så himla kul att komma hem sen ;)

    Tack för din gulliga kommentar.. Fast man vet vad som komma skall så blir det tungt. Jag har iallafall plockat ur rummet på Hospice och tagit farväl...

    Så nu hoppas jag på en tidig vår så man får ut i trädgården och rensa tankarna.

    Kram Marie

    SvaraRadera

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen