tisdag 22 januari 2013

Syndigt svart?






Hur kommer det att bli till våren i år? Kommer jag som så många andra år falla pladask för en färg eller en viss sorts blomma och sen är det bara det som gäller hela säsongen. 2012 var helt klart denna svarta vallmos år för min del. Lite känsla av Black Velvet eller? Som tur var fick jag med många frön inför kommande säsonger. Vad har du för favorit?
Jag drömmer vidare om julrosor och snödroppar. Fick tag på 3 st vita på Blomsterlandets rea-vagn, men jag skulle så gärna vilja ha fler färger. Min limegröna är enorm, men det hade varit roligt med några kompisar till den. Tips mottages tacksamt!

1 kommentar:

  1. Tack för titten inne hos mig. Och vad kul att hitta hit! :) Jag älskar också blommor, även om jag inte är så förtjust i att vattna och plantera om dem.

    Ha en finfin kväll!
    Kram

    SvaraRadera

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen