torsdag 21 februari 2013

VABruari fortsätter

Som så många andra är vi inne på rond 2 när det gäller förkylning, eller influensan. Mini är allt annat än glad över sin feber och snuva just nu. Han missar ju helgens hockeycup som han väntat så spänt på hela säsongen. Men, men vad kan man göra. Har varit iväg och införskaffat diverse kureringstabletter och hoppas att något biter.

I övrigt har dagen mest bestått av virkning och fröbeställningar. Det ska bli spännande å se om jag lyckas driva upp de där tjusiga, halvhöga fingerborgsblommorna jag hittade. Förra året var det mest svarta växter jag drev upp, så i år får jag försöka mej på något nytt. Det kan bli svårt då jag har väldigt lätt att dras till de där mörka tonerna. Det finns ju så mycket fint. Jag kan ju inte ha lammöron överallt ;-) hur len och go de än är. Risken är stor om man tar en titt i rabatten vid poolen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen