tisdag 19 mars 2013

Hmrf

Vad är det här?!
Solen skiner och det snöar lapphandskar. Hade det varit december hade jag varit överlycklig, men nu är det mars och jag vill ha våååår.

Är hemma med sjuk liten mini. Igen. Förra året var jag hemma max 4 dagar på hela året med honom. Det rekordet slogs redan i januari i år. Vilken jobbig flunsa det här är som bara börjar om och om igen. Må han hålla sej superpigg resten av året.

Jag ska trösta mej med lite surdegsbak. Tiden finns ju nu när jag ändå har en heldag hemma. Ska nog ge mej på något av min namnes recept. BRÖD FRÅN BRUNKEBERGS BAGERI
Bild lånad från http://regeringsgatan.brunkebergsbageri.se
Är det någon av er som provat och hittat någon favorit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen