söndag 30 juni 2013

Jag ska måla hela världen...

... lilla mamma! Eller hur gick den där melodin nu igen?

Idag har solen strålat så det har blivit mycket gjort.
Mellan styrkningarna av målarfärg har jag hunnit rensa 
både här och där.
Förvandlingen från herrgårdsgult till duvgrått.

Jag är nöjd med målningen. Alla uthus har fått ny färg på sina dörrar och garageport. Nu återstår endast lekstugan.
Övriga familjemedlemmar var inte lika entusiastiska till
färgvalet då de är vanemänniskor och eftersom det "alltid" varit gult så ska det fortsätta att vara gult. Jag, däremot, var så less på den där herrgårdsgula färgen som var så populär för flera år sedan, och tycker att den här nya grå färgen gör det mycket lättare med växter och krukor, ja allt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen