söndag 2 juni 2013

Välkommen sommarmånad

Körsbärsblom
Bröllopsdagen firades på varsitt håll igår. Jag stod på Plantbytar-dagen medan R var med mini på fotbollsmatch. En helt vanlig lördag alltså. Vi får ta igen det en annan dag helt enkelt. 

Men jag fick se både dop och bröllop från min plats på tunet bredvid kyrkan. Så vacker brud. Det var minst lika varmt igår som på vår egen bröllopsdag för 11 år sedan. Precis när brudparet kom ut ur kyrkan föll det ändå några droppar regn så må de bli lyckliga de unga tu...

Idag blir det mer fotboll för R och mini, som blir inlånad till laget med äldre killar, och Hantverksmarknad för min del.

Ha en riktigt skön söndag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen