onsdag 31 juli 2013

DIY Loppis-stolarna får nytt liv

Loppisfyndade stolar för 100 kr har fått en uppfräshning
De här stolarna drog jag med mej hem redan förra sommaren, men det har inte blivit av att jag gjort något åt dem. Förrän nu! Jag har slipat, målat och sedan tapetserat stolssitsen. När jag såg den här tapeten på affären kunde jag helt enkelt inte låta bli att köpa den. Den där gammeldags snirkliga stilen tyckte jag kunde passa på ett par så gamla stolar. Man kan ju fundera vem det är som skrev det där en gång i tiden... 
Nu kommer jag iallafall att kunna sitta fint ute i min pysselbod. Eller hur!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen