fredag 21 februari 2014

Veckorna susar förbi...

Oops, så var det redan fredag igen.
Veckorna susar förbi i en svindlande fart just nu.
Full rulle på jobbet och mina kvällar rinner iväg minst lika snabbt med alla mina skojiga kurser.

Det är redan sista gången på keramikkursen nästa vecka och jag har inte alls hunnit färdigt med allt jag påbörjat. Ingen drejning för min del, men mycket annat. Hur kul som helst!
Vattengympan har jag kommit halvvägs med och nu senast hade vi en vikarie som var superduperbra.
Jag fortsätter med mina träningspass, men "15 minuter med Paolo" tog slut förra veckan. Har du provat?
Bantarkursen har precis börjat och jag har redan tappat 2 kg. Jippi! 
Hmmm, vad har jag mer...? Fotokursen ser jag fram emot som börjar i mars. Det kommer bli en spännande vår att följa via kameralinsen.

Veckans bästa var ändå att min vän Malin följde med mej hem efter jobbet i veckan och hjälpte till att strukturera om ute i min bod. Nu ni, nu går det snart att komma in där. Finfint!

Glad helg på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen