torsdag 23 oktober 2014

Jobbig tid

Tid till att blogga finns det gått om nu när jag är sjukskriven, men lusten är som bortblåst. Idag fick jag bara bekräftat det tidigare prover misstänkt.

Imorgon begravs en nära familjemedlem och snart är det dags att även ta ett sista farväl av R:s kära mormor.

Att livet kan vara tufft ibland vet vi ju alla, men att så mycket elände kan samlas ihop under så få veckor känns extra jobbigt.

Tur jag har min lilla pysselbod där jag kan fördriva mina ensamma timmar med allehanda pyssel. Skulle du vilja komma och hälsa på så finns det gott om ljus och hemstickat just nu. Passande inför den stundande mörka vintern.
Pippistrumpor till stora & små fötter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen