fredag 7 november 2014

Tänd och minns

Dekorerade tändsticksaskar
Idag tänder vi extra många ljus och minns R:s mormor Anna. Vi följer henne till sista vilan och hoppas att hon sitter där på sitt moln i himlen och tittar ner på oss i all framtid.

Det har varit en tung höst med mycket sorg, sjukdom och elände. Nu hoppas vi att det vänder och att vi kommer att få en fin jul tillsammans. 

Jag har fått mitt efterlängtade läkarbesked. Efter mycket oro, tusentals tankar och en del sömnlösa nätter så vet jag nu att vi ska försöka medicinera. Strålning eller operation är inte längre aktuellt vilket känns oerhört skönt. Vet att ni är många som hållit tummar och tår för mej vilket jag är väldigt tacksam för. Det har fungerat!

Tack kära ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen