torsdag 6 augusti 2015

Vips så var hela semestern slut

...och jag har även hunnit komma tillbaka till jobbet i 3 veckor.

Hur kan en så tråkig sommar (vädermässigt) gå så fort? Det är redan dags för skogspromenader och blåbärsskörd. Mammas och mina mysiga promenader till skogs är något jag längtar efter varje höst. Och nu är den tiden redan här. Jag som vägrar bärplockare får ju hålla på extra länge, men det är skönt när jag kommer hem och kan i det närmaste hälla bären direkt i lådor för att stoppa i frysen. 13 liter blåbär hittills. Och 10 liter jordgubbar. Saft av fläder och snart även svartvinbär. Ljuvliga tider som jag sååå gärna hade velat klicka på pausläge.

Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen