torsdag 8 oktober 2015

Konst i trädgården

Så otroligt roligt att få göra något tillsammans i familjen. Under den helg vi just lämnat bakom oss, 2-4 okt, ställde mina syskon ut sina tavlor i min trädgård. Underbart väder, många gäster som minglade där några fick med sej några tavlor hem i bagaget. 

Pysselboden höll öppet, det fikades och strosades runt i trädgården där det även fanns en klurig frågeslinga. 

Mammsen deltog också under helgen med sin erfarenhet och kunskap om växter som passar här i vår växtzon 4-5.

Jag tror ärligt talat att mina syskon fick blodad tand och kan tänka sej att göra om det. Hur roligt som helst isåfall. Kanske redan till våren. Då hälsar vi er välkomna på nytt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen