söndag 31 januari 2016

Förkylningen vann

Tyvärr vann förkylningen och det blev inget möte av våren på Formex för mej och min väninna. Vi får hoppas på bättre tur till hösten.

Veckan som gått har jag till största delen tillbringat i sängen med nässpray, värktabletter och snorpapper. Roligare går det ju att ha. Har smittat ner minstingen också. Hoppas det vänder snabbare för honom för jag är fortfarande alldeles tjock i bihålorna.

Hittade ett hemma-hos-repotage om vår trädgård när jag var ute och surfade omkring. Kul! Hade ingen aning om att det fanns där. Vill du också läsa så klicka på länken.Helens magiska trädgård

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen