söndag 24 juli 2016

Vips!


...så var den här semestern slut.

Den avslutades med buller och brak efter i stort sett 4 veckors solsken och värme. Oj, vad det åskade när vi packade ihop i stugan i eftermiddags. En härlig helg med vänner och mycket vattenskoteråkning har det varit. 

Summering av semestern i det stora hela är att jag har hållit mej hemma i trädgården och pysslat med någon enstaka avstickare lite här och där. Skönt!

Värmen ska ju hålla i sej så jag kommer att kunna fortsätta att njuta av den svenska sommaren på kvällstid.

Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. Ja jag njuter av kvällarna, jag jobbar ju hela sommaren! Vilken sommar vi fick, hoppas på en lika fin augusti...
    Sommarkram från Titti

    SvaraRadera

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen