måndag 19 september 2011

Hälsa på gott & ont

Kanske jag ska ta en vilpaus i Gjuterian
Nu är jag rätt less på att vara sjukskriven. Men det har inte ens gått 1 månad. Dessvärre har de inte lyckats hitta vad det är för fel än. Kanske jag är för otålig. Har träffat 3 olika läkare + en tandläkare och ändå inget svar. Vidare remisser är skickade lite hit och dit så nu hoppas jag på en positiv fortsättning. 
När man har ont så är det inte så mycket som är så roligt längre. Tyvärr! Jag skulle ju ha all tid i världen att pyssla både ute och inne när jag ändå bara är hemma. Men neeej, det går inte.
Kanske, kanske det känns lite bättre efter morgondagens loppisrunda. Den jag var iväg på i lördags var guld värd för min del. Gamla saker som ska få tjänstgöra som något helt annat än de var ämnade för från början. Trösthandla är jag bra på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen