söndag 2 oktober 2011

Rikare

Nu är jag en erfarenhet rikare. Har för första gången i mitt liv själv stått på loppis istället för att springa runt och shoppa. När dörrarna öppnades kl 12 strömmade det in folk. Visst hade jag förhoppningar om att få sälja en del som jag och en pysselvän laddat upp på vårt gemensamma bord. Men det gick så där. Så jag får ta och lägga den här dagen till övrigt i "bra-att-ha/kunna-ryggsäcken". Fick träffa mycket trevliga människor och hittade en riktigt gedigen gammal spånkont som ska få följa med nästa gång det blir svampplockning. Kanske inte i år, men...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen