torsdag 6 oktober 2011

Veckan gick fort

Imorgon är det redan fredag. Hur kunde veckan gå så fort?
- Kanske för att min sjukskrivning har gått från 100% till 50%
- Kanske för att det varit skjuts till träning varje kväll
- Kanske för att jag inte är mej själv riktigt...

Hur som helst så är det skönt att vara tillbaka på jobbet.
Det är roligt att grabben älskar att träna.
Det är härligt att få höra av barnens lärare att de gör ett bra jobb i skolan.

I helgen hoppas jag på en stor höststädning i trädgården. Det finns många måsten, 
och jag är glad om vi kan pricka av några av dem.
Eldkorg som fick bli blomkruka istället

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen