söndag 1 januari 2012

2011 - hej då!

Mitt 2011 i bild blev så här: 

Januari
Vi härjar i snön i Åre




Februari
Det stickades väldigt mycket en period

Mars
Så mycket snö!!!

April
Vilken lycka! Jag blir faster till lilla Rasmus

Maj
Lekstugan får sej en flygtur då vi ska bygga min "Gjuterian"

Juni
Det blev många dopp i poolen under sommarens varmaste månad

Juli
Havsbad, båtturer och annat sommarmys. Jag börjar denna blogg.

Augusti
Många dagar och kvällar har det mysts här

September
Min "Gjuterian" står färdig för inflyttning. Äntligen!

Oktober
Många hinkar och korgar med skogens guld plockades hem

November
Det blommade läääänge i trädgården

December
En månad med julmarknad och glöggkvällar. Otroligt roligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen