torsdag 5 januari 2012

Äntligen lite vitt!


Ett jullov utan snö är inget roligt för snöälskande barn.
Därför var det så härligt att vakna till ett vintervitt landskap i morse. Jämfotahopp ur sängen och iväg till slalombacken för min äldsta. Medan den mindre varit snöskottare hos grannen. ;-)

Själv tog jag mej iväg för 3:e dagen på rad till träningslokalen. Det är STORT ska ni veta, för jag är av den typen som hittar på vad som helst för att slippa gå iväg och träna. Men nytt år betyder, som för så många andra, att jag gör ett försök att bättra mej.

Nu bär det av norrut för en hel helg med bara hockey.  
HEJA!!! HEJA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen