onsdag 25 januari 2012

Framsteg

4 veckor av träning och idag den första behandlingen på lääänge.
Imorgon finns det risk att jag vaknar med väldigt ont, 
men det är det väl värt kanske. Jag klappar mej själv på axeln emellanåt för att peppa så att jag inte tappar nu när jag kommit igång. Som jag sagt förut, jag är ju av den typen att jag gärna kan hitta på 1000 andra saker att göra framför att gå till ett gym. 
Men peppar, peppar 4 ggr/veckan har det blivit hittills 
så jag känner mej rätt stolt över mej själv. 
Hoppas på ett kvitto för det hela på vågen också.
På hemvägen från naprapaten gick det ju 
inte att missa en sväng in på L & Co.

Finns det en skylt i fönstret där det står 50% 
så kan jag bara inte låta bli att gå in.
Och mycket riktigt, jag kom ut med en påse...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen