söndag 22 juli 2012

Skryt, stolthet eller rena rama turen?

Inte många minuter kvar på den här sommarsemestern...
Får summera de här 4 veckorna som typisk svensk.
Regnig & kall men även ljuvligt ljumma sommarkvällar 
och några dagar stekande sol med bad.
Vindruvsklasar i drivor
        
Som svensk får man ju inte skryta, eller hur?!
Därför vill jag bara visa er av ren stolthet 
att jag faktiskt lyckats få mängder med klasar 
på min vinranka i år. I fjol fick jag 3 stycken.
Kanske det bara är rena rama turen.
Men jag är överlycklig!!!

Ha en fortsatt skön semester alla ni som är fortsatt lediga.
Alla vi andra som börjar jobba imorgon får hålla till godo med de
ljumma sommarkvällarna som är kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen