söndag 12 augusti 2012

Trött...

Jag som mamma är trött... Hur trött ska då inte junior vara som spelat massor med fotbollsmatcher de senaste 2 helgerna, hockeyn har börjat igen och imorgon startar hockeyskolan. Kl 8-17 i 6 dagar!!!

Att vara så trött leder till "Blogg-torka". Kanske jag kan komma igång igen så snart lusten för pysslandet sätter igång. Sen nå´n gång! ;-) Har varit och fyllt på lagret med material igen iallafall. 70% och tag 3 betalar för 2 är precis i min stil. Me like!

Idag har det ju varit 1000 trädgårdar. Vilket jag missat eftersom jag sett fotboll, istället för vackra trädgårdar. Nästa år kanske det passar...

Heja, heja!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen