måndag 24 september 2012

Löksättning

Ni kanske är många där ute som hunnit med att få ner vårlökarna i backen. Jag hör ju inte till den skara som haft tid med någonting i trädgården de senaste veckorna känns det som.
Kan det finnas risk för förfall... ;-)
Har inte plockat in ett vinbär, äpple eller plommon och se nu finns det snart inget kvar då fåglarna haft fest. Ja, ja... det får väl vara så i år då. För jag vet inte vad jag gjort med min tid. Jag har ju inte varit inne här och bloggat heller ser jag ju. Hur som helst det enda som blivit gjort är 1 timmes rafsande i lördags innan regnet kom. Så nu har alla allium jag köpt på mej fått kommit i jord. I den "Gula rabatten". Kan ju kanske bli fint med lite lila där.
 
Hade gärna sett att jag suttit i pysselboden också, 
men se den tiden har inte funnits. 
Grabbarnas skola och träningar tar mycket av den tiden..
Hade varit skönt med 3-4 dagars helg istället för 2.
Är inbokad på 4 marknader inom en snar framtid och det kan ju vara bra att ha lite grejor med sej att sälja. Eller hur?!
 
Till helgen får jag förhoppningsvis iväg en massa barnkläder. 
Vi kommer snart in i förrådet efter den uppstädningen.
 
Håll tummen att det går bra!
Gula rabatten som ska få lite lila i sej
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen