tisdag 30 oktober 2012

Fullspäckad tisdag

Efter en hektisk dag på jobbet väntade min pysselvän på mej när jag kom hem. Snabbt i med lite mat och sen drog vi iväg på en runda. Så där som bara hon och jag gör emellanåt.
Vi landade hos Josefinas Garn där det blev en hel del inköp.
Nu kommer det bli nya varma och sköna Lovikka-vantar.
En och annan socka och naturligtvis några baskrar.

Vår lilla tripp gick vidare in mot stan för att gå på mingel hos Spaze. Dricka, snacks och erbjudanden. Kan ha blivit någon julklapp inköpt...

Avslutningsvis kunde jag åka på affären och hämta hem min beställning jag la igår morse. Internet är fantastiskt. 
Nu ska det gjutas änglar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen