tisdag 27 november 2012

Darrig inombords

Vilken stor sorg, oro och hjärtskärande smärta det är att ha varit med om det vi gjort ikväll. Jag och junior har varit ute och övningskört. Han gjorde allt rätt. Lämnade företräde åt en fotgängare vid övergångsstället, men när vi passerat hör vi smällen när mötande bil kör rätt över henne. Nu lider vi såå med henne, föraren av den andra bilen och de övriga vittnena som såg henne flyga. Vi är så många som kommer att sova dåligt i natt. Tänk alla hennes anhöriga som kanske inte vet om att det här har hänt. Jag hoppas sååå att hon kommer att klara sej. Det måste finnas många änglar som kan vaka vid hennes sida. Själv kunde jag bara hålla hennes hand och lägga en filt omkring henne till räddningstjänsten var på plats. Förståndigt nog höll junior sej på avstånd. Det spelar ingen roll hur många "SOS-program" och filmer han sett, verkligheten är ändå verkligheten. Något som kommer att sätta sina djupa spår i oss båda. 

Jag ber er alla: ANVÄND REFLEX!!!

5 kommentarer:

  1. Men gud så hemskt...det kan gå snabbt...tur att man inget vet om morgondagen....
    Hoppas ändå att ni kan sova i natt...
    Jag pysslar vidare här..
    Sköt om dej o de dina :)
    Kram Bia

    SvaraRadera
  2. MEN OJOJOJ!!! Vilken händelse.. hoppas att allt går bra med henne. Mina tankar kommer sedan på junior och dig så klart. Hoppas han inte blir rädd och känner obehag så att han inte vill sätta sig vid ratten igen.

    Lag på reflexer som syns efterlyser jag! Känner flera gånger i veckan obehag den här tiden... FOLK syns inte fast dom tror det!!!

    Styrke kramar till alla från mig!

    SvaraRadera
  3. Men hua! Jag o Daniel lider med er, henne o hennes anhöriga! Fy tusan vilken hemsk upplevelse! Hoppas verkligen att det går bra för henne o att ni återhämtar er från chocken. Stor KRAM

    SvaraRadera
  4. Fy vilken fruktansvärd upplevelse. Jag tror att de som inte kör bil själva inte förstår hur dåligt man som fotgängare syns i mörker. Så jag ska upprepa din uppmaning hos mig. ANVÄND REFLEX.
    Hoppas att det går bra för tjejen och att ni kan prata och bearbeta chocken. Sköt om dig och ha en fin helg
    Kram Agneta

    SvaraRadera

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen