fredag 30 november 2012

Tack alla änglar för denna lättnad

Det är med en sådan glädje som ni knappt kan förstå, som vi i morse kunde läsa i tidningen att kvinnan har vaknat upp ur sin medvetslöshet. Vilken lättnad
Jag vet fortfarande inte hur stora skador hon ådrog sej men jag tackar alla änglar att hon vaknat.
Får se om vi får junior att vilja övningsköra i helgen. Det sägs att man ska ut och köra så fort som möjligt igen efter en så´n här grej för att han inte helt ska vägra om vi väntar för länge. Jag vet inte vad som är bäst... Det gäller väl att bearbeta det så snart som möjligt för jag kan med all säkerhet säga att det här var en kris. Att känna sej så maktlös. När man står och tror sej se att livet rinner ur en människa är obeskrivbar. Fortsätter att hålla alla tummar och tår för att hon ska bli frisk och återställd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen