lördag 2 mars 2013

Loppislördag

En vecka själv känns som lite lyx.
Tystnaden.
Inget skjutsande.
Bara jag.

Grabbarna firar sportlov i Åre, men jag kände för att stanna hemma denna gång. Skönt!

Efter morgonens snökaos vände det till strålande solsken efter lunch. Jag stack iväg på en liten loppisrunda och kom hem med den här grytan.

Den tänker jag ställa på vedspisen därute efter en liten uppfräschning och kanske någon blomma däri.

Nu sjunker jag nog ner i soffan med stickningen och kanske slänger ett öga eller halft öra på "mellon".

Ha en go´kväll alla fina!

2 kommentarer:

  1. Ytterligare ett fint loppis fynd denna dag.. TACK! för de fina fyndet du gjorde åt mig :) guld värt!

    Ser fram emot vår dag som snart är här!
    Njut av DIN vecka i lugnet :)

    Kram Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag längtar också. Många mil, mycket surr och förhoppningsvis hinkvis med idéer. Det ska blir så roligt.

      Kram

      Radera

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen