söndag 1 december 2013

1:a ljuset tänt

Lidens julmarkand 2013
Söndag, 1:a advent och snudd på storm. 
Skönt att jag slapp busvädret igår när jag stod på (för min del) årets sista marknad. Kallt och mörkt, men jag klarade mej från snö och blåst. Det började flyga lite snöflingor i luften när jag packat ihop allt och vände kosan hemåt.

Idag har jag fått ägna dagen åt att försöka städa upp ute i boden om jag ska kunna ta emot folk här hemma istället. På tisdagkväll är det öppet för dej som är köpsugen. Det finns fortfarande "Pippi-sockar" i storlekar till både stora och små. Fina julklappar!

Välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen