fredag 28 februari 2014

1 år = friskhetstecken

För bra precis 1 år sedan kunde ni läsa om mitt startskott. Jag hade inte riktigt tron på mej själv att jag skulle klara av att börja träna. Men från att ha varit den där som aldrig någonsin tänkt på egen träning utan mest skjutsat ungarna på sina träningar och själv stått på sidan av och tittat på, så är jag där nu.
Jag går och tränar plikttroget 3 gånger i veckan. Under veckorna med "15 minuter med Paolo" har jag tränat varje dag. Jag har inte alls så ont i axeln som jag lidit av i flera år. Jag tycker det är skoj och framförallt det börjar ju faktiskt synas på vågen.

Jag kanske kommer våga ha bikini till sommaren ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen