tisdag 4 mars 2014

Sportlovsledigt

Åre

Halva familjen stack till Åre för att ha det mysigt med skoteråkning några dagar. Men snöbristen gjorde att det fick bli slalom istället. 
Vad tror ni händer? Jo, mycket riktigt junior slutar i sjukstugan med gips. Så nu har jag båda mina söner i inpaketerade i gips några veckor framöver. En höger- och den andra en vänster arm.

Jag och mini, som blivit kvar här hemma, har shoppat loss, fikat och varit på bio. Vi såg "Boktjuven" i söndags. Tänkvärd och bra film om en 12-årig flicka under andra världskriget.

Igårkväll var jag och såg Lisa Nilsson. En födelsedagspresent från R. Vilken otroligt duktig sångerska hon är.

1 kommentar:

  1. Men vilken otur må jag säga !!!!..............hoppas dom mår bra iaf.....önskar dej en bra start på nya veckan....
    Må så gott Bia

    SvaraRadera

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen