tisdag 6 maj 2014

Storstadshelg

Efter 19 år tillsammans var det så äntligen dags för oss att göra en weekendresa, jag och R. Jag lovade mej själv att när jag nått min målvikt så skulle vi få åka någonstans tillsammans, bara han och jag. Alla andra resor vi gjort har alltid varit tillsammans med andra par eller så har barnen varit med. Det är också mysigt, jag menar inget annat. Men att få känna hur det kan vara att spendera en hel helg på tu-man-hand, det har också sin charm. Det vet vi nu.
Att jag gillar att shoppa är ju ingen hemlighet, men det ska vara billigt. Slutresultat för helgen blev 2-1 till mej. Fredagen kammade R hem med bravur, men sen knappade jag in och drog om på söndagen när jag fick komma till Zetas handelsträdgård.

Helen Lodins foto.
Blomstersmycke
Större blomsterarranemang
Vännen Jimmy som äger STILFLORISTERNA  var med och tävlade i blomsterbindning under lördagen. Det var helt underbart att få träffa honom igen och se vilka otroligt fina alster han skapar.           

Hoppas er helg också var fin trots snö, hagel och solsken.                  
'

1 kommentar:

  1. Åh så roligt för er och det låter som en skön helg minsann!
    Kram,
    Titti

    SvaraRadera

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen