torsdag 7 augusti 2014

Otur

Nu har jag minsann haft en aning mindre lycka på min sida. Eller är det kanske  att jag ska vända på det och känna att jag nog allt hade bra tur ändå. 

Igår fick jag åka in på akuten. Troligen en propp, sa läkaren, och där fick jag ligga i 5 timmar med en enorm smärta. Vid 2-tiden i natt fick jag åka hem efter att ha fått provsvaren och en spruta i magen. Nio i morse var det bara att åka in igen. Dags för ultraljud. Som visade att det inte var någon allvarlig variant utan det ska bli bra med vila och värktabletter. 

Det kunde ju ha varit såååå mycket värre.
Att se livet från den ljusa sidan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen