tisdag 8 december 2015

Så vackert

otroligt vacker morgonhimlen var i morse.
Att min mobil kunde återge färgen någorlunda är jag jätteglad för.

En höst som lärt mej något nytt är till ända. 

8 tisdagar i en varm bassäng och jag kan "nästan" crawla.
Det har varit en riktig utmaning för mej som inte tål klor riktigt, har astma och noll kondition. Men så skoj! Har riktigt längtat varje vecka och nu är det slut. De övriga i gruppen hade en snäppet högre ambitionsnivå än mej då de tänker sej Sverige klassiker, Vansbrosim osv. Jag är bara glad att jag är den ende i min lilla familj som kan crawl. Till sommaren ska jag minsann visa grabbarna. Heja mej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen