tisdag 4 juli 2017

Nu händer det grejor

SEMESTER
Då ska allt hända.

  • I stugan har vi rivit ett hus och börjat med markberedning för att den nya stugan ska få komma på plats.


  • Jag har gjutit några av de beställningar jag fått
  • Har haft tjejgänget här på mysfika
  • Rensat och planterat om några rabatter
  • Äntligen fått ner några frön i grönsakslandet
  • Gosat med katten såklart
  • Klippt av håret
  • Och nu ska jag hålla alla tummar och tår så hårt jag bara kan för min syster. Älskar dej!

2 kommentarer:

  1. Låter som du har full rulle :) Härligt! Ha en skön och solig semester nu...
    Sommarkram från Titti

    SvaraRadera
  2. Låter som en bra dag :)
    Sommarkram från Titti

    SvaraRadera

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen