torsdag 10 januari 2013

Grönt är skönt

Känns härligt att få in lite grönt och fräscht efter allt julrött.
  • Hallen har fått en ny hängblomma.
  • Jag lyckades hitta den där "myrten-släktingen" som jag fick tips av en annan bloggvän som nu står i köket.
  • Vita tulpaner kan man väl aldrig få nog av. Strax bakom skymtar den fina kakburken fram som jag fyndade när vi var på bloggträff tidigare i vintras. En sån som mamma hade en gång och som man får sån´ där härlig nostalgi-feeling av. Mammas var dock i lite andra färger, men jag är så glad för min i vitt-grått-rött. Passar perfekt i mitt grå-vita kök.
Hoppas ni alla har det bra. Här är det sjukstuga. Lilleman ligger i hög feber och det var länge sedan jag såg honom så här ynklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen