onsdag 15 januari 2014

Allt eller inget


Från regn och plusgrader för en vecka sedan, till -19 C nu. Det är skönt att det blivit ljusare med lite snö, men att det är så här kallt känns väl sådär.

Ni ser ju hur mycket snö det kommit bara sedan igår på bilderna här ovanför. Fåglarna har ingen glädje av de där äpplena längre.

När det gäller min träning den här veckan så kan jag ju sammanfatta den med att säga att det känns
Vattengympan var jätteskoj, men oj så varmt det var med +32 C i poolen och fullt ös en hel timme.
"15 med Paolo" är också roligt. Jag har lurat R att göra samma övningar tillsammans med mej här på kvällarna. Igår var det dags för veckans utmaning, men där knäckte jag honom allt. Idag har det varit föräldramöte på schemat så ingen egen-tid. Men imorgonbitti...

1 kommentar:

  1. Hoppas allt är bra med dig!

    Men visst räcker det med snö nu... längtar efter vår och solen!

    Önskar dig en fin start på den nya veckan!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen