fredag 13 juli 2012

Tur- eller otursdag?!

1-års jubileum för min blogg

 

Tack alla ni som följt mitt år hittills, alla ni som tittar in någon gång ibland och alla ni som nyss hittat hit. 6 718 st är ni.

Idag har det varit en dag med både bra och mindre bra:
PLUS +
  • Namnsdag för tonåringen. GRATTIS!!!
  • Fikafrämmande som även tordes ta sej ett dopp trots åskvädret.
  • Solen kom fram efter middagen 
  • En middag som minstingen lagat. TACK!!!
  • Gubben & tonåringen har påbörjat byte av altanräcke. Det blir så bra! Och så efterlängtat! 
 MINUS -
  • Min alldeles nya (5 dagar gamla) mobil har redan gått sönder. Kan det vara ett måndags ex eller är det bara fredag den 13:e?
  • Åskväder är aldrig populärt.
  • Efter en runda i trädgården är det bara att bittert konstatera att de flesta pioner regnat sönder. Så sorgligt att jag aldrig hann med att fota dem i sin fulla prakt.
Idag är det dags att dra en vinnare enligt mitt tidigare inlägg, här.
Grattis säger jag till:
Josefin Persson

Det har hänt mycket under det här året som gått. 
Du kan läsa mitt allra första inlägg här.
Den där näckrosen slog faktiskt ut idag och har ännu en ny knopp på gång. Ljuvligt!
 Hoppas du kommer tillbaka fler gånger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan!

Vad kul att du vill lämna ett litet spår efter dig. Jag blir sprittande glad!
Har du ingen egen blogg så går det bra att välja anonymt.

Önskar dej en toppendag!

Kram Helen